знехтувати повітря тиск дорівнює температура

Метеорит падає на Сонце з дуже великої відстані, яку практично можна вважати нескінченно великою. Початкова швидкість метеорита знехтувально мала. Яку швидкість v матиме метеорит в момент, коли його відстань від Сонця дорівнює середній відстані Землі від Сонця?

Дві посудини, що мають об'єм V1 = 3 л і V2 = 5 л відповідно, наповнені повітрям під тиском P1 = 0,8 МПа і P2 = 0,6 МПа. Судини з'єднані трубкою, об'ємом якою можна знехтувати порівняно з обсягами судин. Знайти усталений тиск у судинах, якщо температура повітря в них була однакова і після встановлення рівноваги не змінилася.

Лазерний промінь падає по нормалі з повітря на шар скла. Яка амплітуда напруженості магнітної компоненти променя в склі, якщо в повітрі вона дорівнює 10–2 А/м? Відображенням від скла знехтувати.

Протон (ядро атома водню) рухається зі швидкістю v = 7,7·106 м/с. На яку найменшу відстань r може наблизитися протон до ядра атома алюмінію? Заряд ядра атома алюмінію q = Ze, де Z — порядковий номер атома в таблиці Менделєєва і e — заряд протона, що дорівнює по модулю заряду електрона. Масу протона вважати рівною масі атома водню. Протон і ядро атома вважати точковими зарядами. Впливом електронної оболонки атома алюмінію знехтувати.

У циліндрі під поршнем знаходиться в замкнутому просторі повітря (див. Рис.) при тиску, що дорівнює атмосферному. Яка робота повинна бути здійснена, щоб підняти поршень на висоту 10 см, якщо початкова висота стовпа повітря 15 см і якщо зовнішній тиск дорівнює 100 кПа? Площа поршня 10 см2. Весом поршня можно пренебречь. Температура остается неизменной.

Манометр на балоні зі стисненим газом при температурі 291 К показує тиск 8,4 МПа. Який тиск він буде показувати, якщо температура знизиться до 250 К? Зміною ємності балона внаслідок охолодження зневажити.

Дві судини, заповнені різними ідеальними газами, з'єднані трубкою з краном. Тиск в судинах Р1 і Р2, число молекул N1 і N2 відповідно. Який тиск встановиться в балонах, якщо відкрити кран? Температури рівні. Об'ємом трубки знехтувати.

У власному германію ширина забороненої зони за нормальної температури 300 К дорівнює 0,665 эВ. На скільки треба підвищити температуру, щоб кількість електронів у зоні провідності збільшилася вдвічі? Температурною зміною ефективної щільності станів для електронів і дірок при розрахунку знехтувати.

Який тиск створює компресор у фарбопульті, якщо струмінь рідкої фарби витікає з нього зі швидкістю v = 25 м/с? Щільність фарби дорівнює 800 кг/м3. В'язкістю знехтувати.

Тиск повітря в шинах автомобіля p1 = 500 кПа при температурі t1 = 14°С. У скільки разів зменшиться площа контакту коліс з дорогою, якщо після поїздки температура в шинах підвищилася до t2 = 57°С? Атмосферний тиск р = 100 кПа. Зміною об'єму шини можна знехтувати.

Об'єктив діаметром 5 см фокусує сонячне світло на абсолютно чорну кулю діаметром 1 мм, що знаходиться у високому вакуумі. Визначити температуру кулі. Щільність потоку сонячної енергії (сонячна постійна) Ес = 1400 Вт/м2, температура стінок вакуумованої судини 300 К. Втратами енергії в об'єктиві знехтувати.

Залізна куля діаметром 38 см, нагріта до температури 1201 градусів Цельсія, остигає на відкритому повітрі. Через який час її температура знизиться до 919 градусів Цельсія? При розрахунку прийняти, що куля випромінює як сіре тіло з коефіцієнтом поглинання, рівним 0,11. Теплоємність заліза прийняти рівною 450 Дж/(кг·К), щільність заліза – 7900 кг/м3. Теплопровідністю повітря знехтувати.